Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Yamaha WR250F si WR450F Rally 2015
17 Dec

Yamaha WR250F si WR450F Rally 2015

Publicat de: Motoboom

Desi la salonul Intermot Koln, cei de la Yamaha au avut o prezenta modesta in privinta noutatilor pentru 2015, se pare ca lucrurile se vor schimba la EICMA. Japonezii au prezentat deja o serie de modele noi care vor fi expuse in cadrul salonului moto de la Milano care va debuta la inceputul lunii viitoare.


Printre noutatile japonezilor pentru 2015 se numara si noile versiuni WR250F si WR450F Rally. Yamaha WR250F 2015 va ajunge la dealeri prin luna februarie a anului viitor. Potrivit constructorului, noua versiune WR250F este prima motocicleta enduro ce beneficiaza de un motor cu cilindrul inclinat spre spate, avand capatul cilindrului intors. Acest tip de motor este specific celor de la Yamaha, devenind deja celebru in intreaga lume.


Datorita noilor setari ale motorului, japonezii sustin ca noul model WR250F ofera mai multa performanta si putere la turatii medii si inalte, in comparatie cu versiunea precedenta a acestei motociclete. Modelul 2015 beneficiaza de cateva componente noi, printre care cutia de viteze cu sase trepte sau ambreiajul. Filtrul de aer se schimba mult mai usor fata de modelul precedent datorita noului suport cu sistem rapid de fixare.


O alta noutate a celor de la Yamaha este reprezentata de modelul WR450F Rally, o motocicleta dezvoltata in colaborare cu Rebel X Sports. Yamaha WR450F Rally este proiectata pentru a face fata celor mai dure conditii din off-road, fiind special construita pentru Raliul Dakar 2015. Aceasta va fi pilotata la Dakar 2015 de Manuel Lucchese, insa este disponibila si la vanzare la un pret aproximativ de 13.500 Euro.


Spre deosebire de modelul standard WR450F, versiunea Rally dispune de un rezervor mai mare (30 L) ce ii asigura o autonomie de 300 km, un scut pentru motor ce mascheaza un bidon cu apa si o trusa de scule, un sistem de evacuare premium, un disc de frana mai mare, etc.


Yamaha WR450F Rally are, de asemenea, o carena mai inalta, dotata cu parbriz in spatele caruia se regaseste sistemul de navigatie ce poate fi controlat cu ajutorul unor butoane aflate pe ghidon. Acesta este detasabil pentru ca motocicleta sa poata fi folosita si in competitiile de enduro.