Livrare
Indiferent de produsele pe care le-ai comandat de la noi, vei beneficia de un serviciu de livrare și ne dorim să le livrăm cât mai rapid pentru a te bucura de ele.
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.
Cât costă livrarea?
Pentru comenzile din magazinul online livrate oriunde în țară, taxa de livrare standard este de 5 euro + TVA. Comenzile în valoare de peste 120 euro + TVA beneficiază de transport gratuit. Livrarea NU este gratuită pentru vehicule și remorci. În cazul acestor produse, costul de livrare va fi comunicat ulterior plasării comenzii.
Care este termenul de livrare?
Termenul uzual de livrare este de 2-4 zile lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de luni până sâmbătă inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale. Termenul se socotește de la data confirmării comenzii, respectiv de la data documentului fiscal emis de magazin (bon sau factură).
În perioada sărbătorilor, a campaniei de Black Friday sau în situații cu caracter extraordinar (precipitații abundente, căi de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.), Motoboom își rezervă dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depăși 15 zile calendaristice de la data comenzii online sau a cumpărării din magazin.
Pentru produsele disponibile în regim de precomandă, termenul de livrare va putea fi oricând modificat de producători, în funcție de eventualele schimbări ale datelor de lansare.
Când se fac livrări?
De luni până sâmbătă, între orele 10.00-18.00. Nu se fac livrări duminica și în zilele de sărbători legale.
Cum se întâmplă cu livrarea, la modul practic?
Pentru comenzile plasate în magazinul online, așteaptă să primești de la noi mesajul de confirmare a comenzii. Poți desigur să vezi în orice moment situația comenzii din contul tău Motoboom.
Pentru produsele cumpărate, la solicitarea serviciului de livrare, vei semna și vei păstra un exemplar al contractului de livrare.
În ziua prevăzută pentru livrare, vei fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrările din zona ta. Această notificare va cuprinde și un număr de telefon de contact al curierului. Dacă nu ai putut să recepționezi coletul și livrarea nu s-a putut efectua în ziua respectivă, curierul va face o a doua încercare de livrare în ziua următoare. În cazul în care livrarea nu a putut fi efectuată nici la a doua încercare, coletul va fi redirecționat către Motoboom.
Poți să intri în legătură cu noi pentru a ne solicita o nouă livrare. Te vom informa despre taxa aferentă acesteia, pe care urmează să o achiți la livrare curierului. Este bine să știi că dacă și această a doua tentativă de livrare eșuează, îți vom solicita plata în avans a livrărilor pentru comenzile viitoare.
Ce este un AWB?
AWB-ul sau “air waybill” este un document cu număr unic de înregistrare ce însoțește în mod obligatoriu un colet expediat prin curier. Codul de bare prezent pe el este scanat în momente cheie pe parcursul unei expediții, creând un istoric public disponibil cu privire la traseul și statusul actual al acestuia.
Cum pot afla unde este coletul meu?
Poți folosi AWB-ul primit în e-mail-ul de confirmare al comenzii tale online pentru a verifica statusul livrării direct pe site-ul partenerului de curierat.
Am primit primul colet din comandă. Ce se întâmplă cu restul?
Produsele tale sunt livrate în colete individuale. Dacă ai o comandă pentru mai multe produse, există posibilitatea ca acestea să fie expediate cu un alt AWB.