Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Yamaha Raptor 700R –  nouă aspecte de reținut
17 Oct

Yamaha Raptor 700R – nouă aspecte de reținut

Publicat de: Motoboom

Yamaha e producătorul de QUAD-uri sportive încă din anii 1980, iar de-a lungul timpului nu i-a uitat pe entuziasmații acestui grup de vehicule pentru off-road. Alți producători de ATV-uri au scos aceste mașinării din oferta lor, nu însă și cei de la Yamaha.
Și în prezent, firma niponă are în catalog QUAD-urile sportive si off-road YFZ450R și YFM700R Raptor, modele ce și-au construit o bună reputație și care au beneficiat în timp de numeroase îmbunătățiri la motor, cadru, suspensii și design. Varianta pentru 2018 a lui Raptor 700R se remarcă prin:


1.    Putere mărită: motorul de 686cmc, răcit cu lichid ce are patru supape pe cilindru, nu duce lipsă de putere, turându-se până la 9.000rpm. Cei doi arbori de contrabalansare asigură o rulare delicată, fără vibraÈ›ii, potrivit atat pentru plimbarile relaxante cat si pentru off-road

2.    Cuplu sporit în zona turaÈ›iiloar joase. Raportul dintre cursă È™i alezaj este de 102mm/84mm, asta înseamnă că monocilindrul are un răspuns al acceleraÈ›iei instantaneu È™i urcă lejer în ture

3.    Frână de motor. Când închizi acceleraÈ›ia pe coborâre sau în apropierea unui viraj, compresia motorului ajută la frânare mult mai mult decât o face un QUAD cu motor de cilindree mai mică. Nu vei folosi frânele atât de mult È™i nu vei înlocui plăcuÈ›ele des
4.    Trepte multiple. Raptor 700 are cinci viteze pentru mersul înainte È™i marÈ™arier. Raportul dintre acestea È™i cilindreea mărită asigură o rază mare de utilizare, indiferent de viteză
5.    Pornire uÈ™oară. Evident porirea este electrică, prin apăsare de buton. Dar îl poÈ›i porni È™i în orice treaptă, dacă strângi ambreiajul. Un lucru de care ai nevoie atunci când vrei să te pui repede în miÈ™care, după ce ai oprit motorul neintenÈ›ionat
6.    Suspensii bune. Atât Raptor 700R, cât È™i varianta SE au o cursă a suspensiilor de 230mm pe față È™i 256mm pe spate. DiferenÈ›a dintre R È™i SE e că cel din urmă are rezervor cu gaz È™i amortizor off-road reglabil pe detensie È™i compresie
7.    Cadru high-tech. Cadrul lui Raptor este o combinaÈ›ie de aluminiu È™i oÈ›el. Elementul central ce susÈ›ine motorul e din aluminiu, în timp ce partea frontală e din oÈ›el, aÈ™a că poate fi îndreptat după un eventual impact in timpul iesirilor off-road. Bascula din spate e de asemenea, din aluminiu, pentru rigiditate maximă
8.    Frâne puternice. Sunt de ajuns două degete pe levier pentru a opri Raptorul de la orice viteză. Este echipat cu două pistonaÈ™e ce strâng discurile ventilate atât pe față, cât È™i pe spate
9.    PreÈ›ul. YFM700R Raptor costă 9690 euro, iar YFM700R Raptor SE este 9890 euro, preÈ›uri cu TVA inclus.