
Triumph a lansat noul spot publicitar “Voices”
Alaturi de sloganul global de promovare a marcii, „For The Ride”, constructorul britanic Triumph a lansat si un clip publicitar de promovare pentru TV, denumit „Voices”. Acesta este disponibil in doua variante: de 30 secunde sau de 60 secunde.
Ideea principala a clipului publicitar, pe care au gandit-o cei de la Triumph, este descrisa de nostalgia timpului trecut, caracterul atemporal si spiritul pur al motocicletelor. Aceste trei trasaturi sunt folosite pentru a promova imaginea brandului Triumph in intreaga lume.
Britanicii de la Triumph ne mai sugereaza faptul ca modelele de motociclete produse de acestia au fost, sunt si vor fi la moda tot timpul datorita stilului clasic si autentic, celebru deja in toata lumea.
„Noul clip de promovare „Voices” se adreseaza atat motociclistilor cat si publicului larg si suntem foarte bucurosi ca am reusit sa venim cu ceva nou in 2015, avand in vedere ca ultima campanie de promovare pe TV a marcii Triumph dateaza din 2013. In noul spot publicitar, denumit sugestiv „Voices”, sunt invocate caracterul, spiritul si vocea unica a brandului Triumph in intreaga lume” a declarat Matt Sheahan, directorul executiv al Triumph Motorcycles America.
Mai jos puteti vedea varianta completa a noului clip de promovare a brandului Triumph: