
Suzuki a făcut public noul RM-Z250 2019
Cei de la Suzuki au făcut publice primele informații despre noul RM-Z250. Chiar dacă la prima vedere nu sunt diferențe referitoare la design compartiv cu actualul model, acestea se regăsesc la ciclistică: furca și cadrul sunt complet noi, modificări au fost aduse sistemului de frânare și motorului, cu scopul de a mări puterea și de a o livra mai liniar.
Noul model este mai manevabil și mai rapid pe viraje, acestea sunt meritele cadrului din aluminiu rigid și rezistent, precum și furcii cu secțiune variabilă, ambele reproiectate. Furca are alte arcuri ce reacționează optim pe orice fel de teren. Sistemul de frânare vine acum cu un disc pe spate mai mare, așa că e mai eficient. Ghidonul Renthal Fatbar din aluminiu e dotare standard.
Monocilindrul se bucură de o admisie a aerului sporită, dar și de un alt sistem de evacuare, cu o nouă tobă de eșapament, rezultatele fiind un răspuns mai rapid al accelerației, un cuplu mai amplu, o putere maximă mai mare și livrare progresivă. Pentru a gestiona acest motor a fost resetat sistemul de control al tracțiunii, ce reglează puterea transmisă de motor în funcție de turație, poziția accelerației și treapa de viteză. Pentru plecări de la start e util sistemul Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC).
Noul Suzuki RM-Z250 va intra în producție în luna decembrie a acestui an și va putea fi comandat la MotoBoom începând cu primăvara anului 2019 la un preț ce urmează a fi comunicat.