Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Speed Twin 1200 2019 – surpriza de la Triumph
26 Nov

Speed Twin 1200 2019 – surpriza de la Triumph

Publicat de: Motoboom

Triumph Speed Twin nu a fost prezentat la saloanele importante ale acestei toamne (Intermot și EICMA), având programată lansarea pentru 4 decembrie, ora 20. Probabil ca să știm ce cadou să ne facem de sărbători. Însă imagini cu noul model modern-clasic expus la o întrunire a reprezentanțelor Triumph au fost “scăpate” pe rețelele de socializare.


Într-un filmuleț “teaser”, Speed Twin e anunțat ca având “cea mai bună manevrabilitate din această clasă” și “cele mai bune finisaje”. Până când vom avea datele oficiale, putem să remarcăm următoarele aspecte:

 

  • designul este o combinație reușită între Street Twin și Thruxton. Un adevărat modern-clasic
  • motorul cu doi cilindri în paralel și răcit cu apă de 1200cmc promite performanțe incitante. Acest motor are două tipuri de setări: una High Torque (programat pentru cuplu mare în zona turațiilor joase, la 3000rpm – se folosește pe Bobber) și una High Power (cum e pe Thruxton). E de presupus că va fi folosită varianta High Power ce scoate 97 de cai putere și un cuplu de 112 Nm la 4500rpm.
  • va fi mai ușor decât Thruxton
  • are pe față două discuri de frână de la Brembo
  • nu are furcă inversată (are un aspect mai clasic și va avea un preț mai mic decât Thruxton)
  • e gândit pentru a fi ușor de customizat. În această categorie proprietarii vor să își facă motocicleta într-un fel unic, vor exista componente aftermarket originale. De altfel, în fotografie să vede un exemplar standard (cel roșu) și unul preparat (alte evacuări, șa, semnaizări)
  • oglinzile sunt amplasate în capetele ghidonului
  • capacele laterale de aluminiu inscripționate Speed Twin ascund corpurile de injecție

 

Speed Twin pare sportiv și bine proporționat, jantele de aliaj ușor cu brațe (în gen Speed Triple) fiind o premieră în clasa modelelor clasice de 1200cmc de la Triumph, unde restul au jante cu spițe. Cadrul solid, șaua lată și confortabilă, ghidonul înalt, pneurile cu profil sport, bordul cu două cadrane, toate componentele fac parte din rețeta unui clasic-neo-roadster reușit.