Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Review Triumph Tiger Sport - 2016
07 Nov

Review Triumph Tiger Sport - 2016

Publicat de: Motoboom

Noua generatie a celebrului model all-rounder este o motocicleta refacuta aproape complet, cele mai importante imbunatatiri fiind pe partea de motorizare si in ceea ce priveste partea electronica. Constructorul britanic a inglobat intr-o singura motocicleta elemente din categoriile adventure, street sau sport, Tiger Sport fiind conceputa special pentru cei care iubesc mersul pe motocicleta in orice conditii de condus sau pe orice tip de drumuri.

 

O noua versiune pentru Tiger-ul de 1050cmc era asteptata de ceva vreme, avand in vedere ca motorul care echipa si modelul Speed Triple a fost refacut complet pentru 2016. Astfel, Triumph Tiger Sport 2016 este propulsat de noul motor Euro 4, montat si pe versiunea 2016 Speed Triple. Cu o capacitate de 1050cc si trei cilindri in linie, noul motor ofera o putere mai mare si un cuplu mai ridicat, asigurand un consum de combustibil mai mic cu 10% fata de modelul precedent.


Cei de la Triumph au echipat noul Tiger Sport cu o multime de functii electronice.


Sistemul de acceleratie ride-by-wire face parte echiparea standard a noii motociclete de la Triumph, asigurand un control mai precis si un raspuns mai rapid al acceleratiei, reducand in acelasi timp emisiile de noxe. Tot in echiparea standard a motocicletei mai regasim sistemul ABS decuplabil si functia de control a tractiunii TTC (Triumph Traction Control). Aceasta previne deraparea rotilor, reducand puterea motorului atunci cand conditiile de drum ofera o aderenta scazuta.

 


De asemenea, noua motocicleta dispune de ambreiaj Slip-Assist, pilot automat (Cruise Control) si trei moduri de condus (Riding Modes), Road, Rain sau Sport, care asigura diferite nivele de interventie a functiilor electronice, in functie de conditiile de drum sau de preferintele pilotului.


In privinta afisajului, acesta beneficiaza de un bord multi-functional LCD cu vitezometru digital, tahometru analog, computer de bord, odometru, indicarea treptei de viteza, indicator service, indicator combustibil, ceas si afisarea temperaturii, cat si modul de condus selectat al functiei Riding Modes.


 

In privinta sistemului de suspensii, noul model este echipat, pe fata, cu o furca inversata Showa de 43 mm ce dispune de reglaje pentru compresie si revenire, avand cursa de 140 mm. Pe spate este prezent un mono-amortizor Showa care beneficiaza de reglaje pentru pre-incarcare si revenire, avand o cursa a suspensiei de 155 mm.


Sistemul de franare este asigurat, pe fata, de doua discuri flotante cu diametrul de 255 mm, actionate de etriere Nissin cu patru pistonase, iar pe spate de un singur disc cu diametrul de 255 mm, actionat de etrier Nissin cu doua pistonase.

 

 

Tot la categoria noutati, versiunea 2016 include un sistem de evacuare revizuit, scarite noi pentru picioare, oglinzi retrovizoare reproiectate, aparatori maini, manere incalzite (in echiparea standard) si un nou parbriz reglabil colorat. De asemenea, a fost refacut si design-ul motocicletei, noul Triumph Tiger Sport 2016 fiind disponibil in culorile argintiu sau negru mat.


Noua motocicleta Triumph este disponibila in stocul Motoboom la pretul promotional, de 11.490 Euro TVA Inclus.

 


 

Specificatii tehnice:


Motor - 3 cilindri in linie, 12 valve, DOHC
Racire - cu lichid
Capacitate - 1050 cmc
Raport de compresie - 12.25:1
Putere - 126 CP
Cuplu - 106 Nm @ 7000 rpm
Cutie de viteze - 6 trepte
Pornire - electrica
Transmisie - pe lant
Inaltimea sa - 830 mm
Garda la sol - 89 mm
Greutate - 218 kg
Anvelope fata - 120/70 ZR 17
Anvelope spate - 180/55 ZR 17
Frana fata - 2 discuri flotante de 320 mm, etriere cu 4 pistoane
Frana spate - 1 disc de 255 mm, etrier cu 2 pistoane
Suspensie fata - furca inversata Showa de 43 mm, reglabila, cursa 140 mm
Suspensie spate - monoamortizor Showa, reglabil, cursa 155 mm
Capacitate ulei - 3.5 L
Rezervor - 20 L
Inmatriculabil - da
Culori - argintiu, negru

Alte detalii:
acceleratie Ride-by-Wire, sistem ABS, ambreiaj Slip-Assist, controlul tractiunii TTC (Triumph Traction Control), pilot automat (Cruise Control), etc. De asemenea, noua motocicleta dispune de trei moduri selectabile de condus (Riding Modes), Road, Rain sau Sport.