
Review Suzuki Burgman 400 - 2017
Numele de BURGMAN a devenit sinonim cu luxul pe doua roti, fiind modelul care a redefinit experienta mersului pe doua roti.
Puternic si gratios, elegant si util, noul Burgman 400 intruchipeaza perfect luxul pe doua roti. Insa designul sofisticat nu este singurul lui atu. Echiparea completa, suspensiile confortabile, spatiile mari de depozitare si motorul puternic cu injectie, acopera toate cerintele mobilitatii cotidiene, in oras sau pe traseele interurbane.
Â
Â
Noul Suzuki Burgman 400 reprezinta o alegere inteligenta pentru cei care apreciaza calitatea fiind creat special pentru a deveni o metoda eficienta si functionala pentru deplasarile urbane. Acesta beneficiaza de un motor in patru timpi suficient de puternic, fiind foarte eficient datorita consumului mic de combustibil. Oferind in acelasi timp o pozitie de condus foarte confortabila datorita noului sasiu mai compact.
Â
Â
Â
Â
Burgman 400, este pus in miscare de acelasi motor monocilindric, cu o capacitate cilindrica de 399 cmc, respectand norma de poluare Euro 4. Puterea maxima dezvoltata este de 33 cp si un cuplu maxim de 34.4 Nm la o turatie de 5.000 rpm.
Noul scuter beneficiaza de un sasiu complet nou pentru 2017 ce ofera un plus de stabilitate si manevrabilitate. Acesta este completat foarte bine de design-ul compact al motorului si de repozitionarea rezervorului, rezultand un scuter cu un centru de greutate mai scazut fata de modelul precedent.
Â
Â
Â
In ceea ce priveste transmisia, noul Suzuki este echipat cu o cutie automata CVT (Continuously Variable Transmission) cu ambreiaj centrifugal, in timp ce transmisia finala este pe curea. Sistemul de franare este asigurat pe fata de doua discuri cu diametrul de 260 mm actionate de etriere Nissin cu 2 pistonase iar pe spate este prevazut cu un singur disc cu diametrul de 210 mm actionat de un etrier cu 2 pistonase, iar sistemul ABS este acum inclus in echiparea standard.
Â
Â
Sistemul de suspensii a noul scuter Suzuki dispune pe fata de o furca telescopica cu diametrul de 41 mm avand o cursa generoasa de 110 mm iar pe spate un monoamortizor reglabil cu 7 moduri de reglaj in functie de necesitatile si preferintele fiecarui rider.
Noua sa ergonomica pozitionata la 710 mm fata de sol ofera un confort excelent pasagerilor si un suport foarte bun pentru spatele rider-ului. Pasagerul mai dispune de manere si suporturi pentru picioare in stilul celor montate pe motociclete.
Â
Â
Ca si instrumente de afisaj, noul scuter Suzuki beneficiaza de un bord multi-functional cu afisaj LCD care indica, printre altele, ora, combustibilul ramas in rezervor, consumul de carburant, eco drive, temperatura apei, plus alte lumini de avertizare si doua ceasuri analogice. Design-ul specific Suzuki este completat de noul sistemul de iluminare cu tehnologie LED.
Â
Â
Â
Â
Printre dotarile noului scuter Suzuki mai putem aminti spatiul de depozitare de sub sa destul de generos cu un volum de 42 litri (suficient pentru 2 casti de protectie) plus inca 3 spatii de depozitare mai mici si o priza de 12V, ideala pentru un GPS sau pentru incarcarea telefonului mobil.
Â
Â
Â
Tot la capitolul update-uri mai putem aminti noul parbriz cu o forma mai ergonomica care asigura o protectie excelenta impotriva vantului, reducand considerabil oboseala rider-ului si SAIS (Suzuki Advanced Immobiliser System).
Specificatii tehnice:
Motor 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Racire cu lichid
Capacitate 399 cmc
Raport de compresie 10.6:1
Putere 33 CP
Cuplu 34,4 Nm la 5.000 rpm
Cutie de viteze automata
Pornire electrica
Transmisie pe curea
Dimensiuni 2240 x 760 x 1350 mm (LxlxH)
Inaltimea sa 710 mm
Garda la sol 125 mm
Greutate 222 kg
Anvelope fata 120/70-15M/C 56S
Anvelope spate 150/70-13M/C 64S
Frana fata 2 discuri de 260 mm, etriere Nissin cu 2 pistoane
Frana spate 1 disc de 210 mm, etrier cu 1 piston
Suspensie fata furca telescopica de 41 mm
Suspensie spate monoamortizor (bascula)
Rezervor 13.5 L
Culori negru, gri, alb
Alte detalii sistem ABS, spatiu depozitare sub sa de 42 litri, sistem SAIS (Suzuki Advanced Immobilizer System), Suzuki Eco Drive.
Â
Â