Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Sea-Doo SPARK TRIXX 2017 – jetski pentru adrenalina si freestyle
05 Apr

Sea-Doo SPARK TRIXX 2017 – jetski pentru adrenalina si freestyle

Publicat de: Motoboom

Jetski-urile de astăzi taie virajele impecabil și ating viteze maxime amețitoare. Însă în procesul tehnologic care le-a adus aici s-a neglijat de mult ori partea ludică, a distracției, constructorii având de ales între performanțe serioase și caracterul jucăuș al creației lor. Cei care obișnuiau să facă întoarceri rapide la 180 de grade sau alunecări pe viraje regretau aceste manevre.  

 


De curând, joaca a revenit la modă. Sea-Doo a dat startul acestei direcții cu modelul GTI, apoi cu  SPARK. Iar modelul SPARK TRIXX 2017 pune distracția mai presus de orice altceva.

 

 
Bazat pe jetski-ul de două locuri SPARK cu motorul în trei cilindi și patru timpi 900 ACE HO de 90 de cai putere, TRIXX se distinge prin câteva elemente care îi accentuează caracterul freestyle. Cel mai interesant este sistemul VTS (Variable Trim System), modificat în așa fel încât botul poate fi ridicat la cele mai mici rotiri ale accelerației, făcând trickuri ca statul în etambou ușor de executat. VTS are setări prestabilite pe grade pentru a ridica sau introduce prora în apă: un bot ridicat ajută la viteză și la tractat, unul scufundat asigură un pilotaj mai agresiv întrucât jetskiul stă lipit de apă. Pe SPARK, acest unghi poate varia de la 7 grade în sus, la -4.5 în jos, dar pentru TRIXX raza e crescută, respectiv de la +17 grade la -6.

Potențialul pe care îl oferă unghiul mărit al sistemului VTS este ajutat de noul ghidon ce are înălțător de aluminiu reglabil, conceput pentru o manevrabilitate sporită indiferent de poziția de pilotaj sau de înălțimea celui care îl conduce. Înălțimea se modifică foarte ușor, cu un sistem cu pârghie asemănător celor de pe biciclete. Nu în ultimul rând, TRIXX este dotat cu un set de aripioare situate în spatele locurilor pentru picioare. Amplasate la un unghi de 60 de grade, aceste suporturi, cu o suprafață generoasă, ajută la redistribuirea centrului de greutate în cazul stunt-urilor și trick-urilor când botul este ridicat.



Dacă nu ai neapărat poftă de cascadorii, atunci varianta standard SPARK 900 este tot ceea ce îți trebuie. Cu un preț la MotoBoom care pleacă de la 6.490 euro (TVA inclus), SPARK a făcut valuri la data lansării având o construcție revoluționară a chilei din polipropilenă. Greutatea redusă (160kg) și motorul 900 ACE HO de 90 de cai putere îi asigură o viteză de 80km/h. Toate motoarele HO dau posibilitatea pilotului să aleagă o curbă a accelerației mai delicată în modul Touring, sau un răspuns mai agresiv în modul Sport. Funcția inteligentă Brake & Reverse (iBR) ce oprește în siguranță jetskiul de la orice viteză este, de asemenea, o dotare standard pentru TRIXX.



Și în 2017 Sea-Doo continuă să folosească scheme grafice de culori îndrăznețe ce sar în ochi de la distanță, atât pentru TRIXX, cât și pentru întreaga gamă SPARK.

 



Sea-Doo SPARK TRIXX este disponibil la MotoBoom și costă 8.290 euro (TVA inclus).