Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Review Kawasaki Vulcan S - 2015
06 Feb

Review Kawasaki Vulcan S - 2015

Publicat de: Motoboom

Printre noile modele lansate de constructorul japonez in 2015 se numara si cruiser-ul Vulcan S, prin care cei de la Kawasaki abordeaza un nou segment de piata. Kawasaki Vulcan S reprezinta o noua abordare a constructorului in privinta cruiser-elor urbane datorita motorului care echipeaza acest model, fiind ideal pentru pilotii incepatori. Greutatea scazuta si pozitia joasa a seii fac din Kawasaki Vulcan S 2015 o motocicleta potrivita pentru toate tipurile de rideri: tineri, maturi, barbati, femei, etc.


Odata cu lansarea modelului Vulcan S, japonezii si-au rebranduit intreaga gama de cruisere 2015 pentru piata europeana, toate modelele imprumutand, de pe piata americana, denumire de „Vulcan”, in loc de VN900 sau VN1700 cum erau denumite pana anul trecut. Potrivit celor de la Kawasaki, noua motocicleta Vulcan S nu este un cruiser obisnuit, aceasta iesind in evidenta prin motorul sau, sasiul, suspensiile si design-ul unic care o fac diferita de un cruiser clasic.

 


Kawasaki Vulcan S 2015 este pusa in miscare de un motor cu doi cilindri in paralel, racit cu lichid. Acesta are o capacitate cilindrica de 649 cmc, dezvoltand o putere de 61 cp la o turatie de 7.500 rpm si un cuplu maxim de 63 Nm la 6.600 rpm. De fapt este vorba despre acelasi motor care echipeaza si modelele din gama ER6 si noul Versys 650, optimizat insa pentru o motocicleta cruiser. Astfel, acesta ofera performante mai bune la turatii medii si joase, fiind usor de controlat si ideal pentru pilotii mai putin experimentati.


Transmisia finala este pe lant iar cutia de viteze este una mecanica cu sase trepte. Evacuarea este pozitionata sub motor, contribuind la un centru de greutate coborat. Design-ul sistemului de evacuare completeaza imaginea unei motociclete puternice si cu stil. Datorita pozitiei esapamentului (sub motor), pilotul se poate sprijini mult mai usor cu picioarele pe sol in momentul opririi motocicletei.

 


 Ca si in cazul majoritatii motocicletelor Kawasaki, constructorul a echipat noul chopper Vulcan S cu sistemul de sincronizare variabila a supapelor DTV (Dual Throttle Valves). Functionarea acestui sistem presupune schimbarea alternativa, in functie de turatiile motorului, a momentului in care se deschid si se inchid supapele motorului pentru a obtine maximul de performanta atat in turatii scazute cat si in turatii ridicate, asigurand in acelasi timp un consum redus de combustibil.


Suspensia este asigurata pe spate de un singur amortizor, care intregeste design-ul unic al acestei motociclete. Acesta ofera 7 nivele de reglare a suspensiei pentru pre-incarcare, in functie de preferintele fiecaruia si de gradul de incarcare a motocicletei. Pe fata este prezenta o furca telescopica cu jambele de 41 mm, ce contribuie la confortul rider-ului, asigurand un control mai precis al cruiser-ului si o manevrabilitatea excelenta. Cursa suspensiei este de 130 mm pe fata si de 81 mm pe spate.

 


In ceea ce priveste sistemul de franare, Kawasaki Vulcan S dispune pe fata de un disc cu diametrul de 300 mm, actionat de un etrier cu 2 pistonase, in timpe ce pe spate este montat un disc cu diametrul de 250 mm, actionat de un etrier cu un singur piston. Sistemul ABS este optional, fiind un alt avantaj pentru pilotii incepatori.


Kawasaki Vulcan S este una dintre cele mai usor manevrabile motociclete cruiser de pe piata. Stabilitatea superioara si usurinta in manevrare sunt asigurate de ampatamentul lung de 1.575 mm si de sasiul proiectat special cu un centru de greutate scazut. Stabilitatea motocicletei pe sosea este completata de suspensia reglabila si de anvelopele radiale de 18 inch pe fata si de 17 inch pe spate. Masa totala de 225 kg contribuie la o stabilitate mare atat pe autostrada, cat si pe strazile inguste din oras.

 


Cei de la Kawasaki nu au neglijat deloc confortul oferit pasagerilor de catre noul cruiser Vulcan S. Astfel, pozitia de condus este una foarte confortabila si relaxanta datorita motorului compact, a sasiului ingust in zona genunchilor si a pozitionarii scaritelor pentru picioare usor inainte. Saua joasa este pozitionata la o inaltime de doar 705 mm, facilitand sprijinirea picioarelor pe sol la opririle dese din traficul urban, un alt factor important pentru pilotii mai putin experimentati.


Confortul rider-ului este completat de saua ergonomica cu suport pentru sold, specifica motocicletelor cruiser, si de multiplele posibilitati de ajustare a scaritelor pentru picioare si a manetelor pentru frana si ambreiaj. Astfel, scaritele pentru picioare pot fi ajustate pe 3 pozitii: standard, 25 mm in fata sau 25 mm in spate, in functie de dimensiunile si de preferintele fiecarui rider. De asemenea, manetele pentru frana si ambreiaj ofera mai multe nivele de setari pentru a se potrivi perfect cu dimensiunea mainii pilotului.

 


Stilul noii motociclete Kawasaki este unul modern si urban, avand un aspect low-rinding, precum si elemente cu finisaje deosebite ce ii ofera motocicletei o personalitate urbana contemporana. Imaginea acestui cruiser unic este completata de forma originala a farului si de rotile cu cinci spite, turnate dintr-un aliaj de aluminiu. Vulcan S este o motocicleta care are nevoie de un motociclist caruia nu ii place banalul si vrea ceva nou.


Rezervorul cu o capacitate de 14 litri si motorul economic Parallel Twin asigura o autonomie destul de mare a noului Kawasaki Vulcan S 2015, fiind o motocicleta ideala si pentru excursiile mai lungi. Bordul multi-functional cuprinde un tahometru analogic si un ecran LCD care ofera o multime de informatii, printre care si functia electronica de indicare pentru un condus econom. Aceasta functie masoara incontinuu consumul de combustibil al motocicletei, pozitia acceleratiei si viteza de deplasare pentru a-i indica pilotului cand acesta foloseste un condus econom.

 


Pentru a spori confortul, siguranta pasagerilor si imaginea motocicletei, Kawasaki ofera si o seria de accesorii optionale pentru Vulcan S. Printre acestea putem aminti parbrizul (mare sau mediu), indicator pentru treapta de viteza, sa din piele, portbagaj, sa Confort, spatar pentru pasager, ghidon cromat, capac ambreiaj cromat, capac negru ambreiaj (cu logo-ul Kawasaki), protectie evacuare, genti laterale din piele, etc.


Spre deosebire de orice alt cruiser, Kawasaki Vulcan S este o motocicleta proiectata pentru a se potrivi oricarui tip de motociclist. Eleganta este cuvantul cheie care defineste acest model, oferind in acelasi timp confort, putere si manevrabilitate. Fie ca faci zilnic naveta la locul de munca sau vrei doar sa te bucuri de micile placeri ale vietii intr-o plimbare, Vulcan S este cea mai buna alegere, atat pentru pilotii incepatori cat si pentru cei mai experimentati.


Specificatii tehnice:


Marca: Kawasaki
Model: Vulcan S
Motor: 2 cilindri in paralel, 4 timpi, 8 valve, DOHC
Alezaj x Cursa: 83.0 x 60.0 mm
Racire: cu lichid
Capacitate: 649 cmc
Putere: 61 cp la 7.500 rpm
Cuplu: 63 Nm la 6.600 rpm
Raport Compresie: 10.8:1
Cutie de viteze: 6 trepte
Pornire: electrica
Transmisie: pe lant
Dimensiuni (LxlxH): 2310 x 880 x 1100 mm
Ampatament: 1575 mm
Garda la Sol: 130 mm
Inaltime sa: 705 mm
Greutate: 225 kg / 228 kg cu ABS
Anvelope fata: 120/70R18M/C 59H
Anvelope spate: 160/60R17M/C 69H
Frana fata: 1 disc de 300 mm, etrier 2 pistoane
Frana spate: 1 disc de 250 mm, etrier cu 1 piston
Suspensie fata: furca telescopica de 41 mm
Suspensie spate: mono-amortizor reglabil
Rezervor: 14 Litri
An: 2015


Mai jos puteti vedea cateva filmulete cu noul model Kawasaki Vulcan S: