
O noua strategie pentru LeoVince
Producatorul de sisteme de evacuare, LeoVince, si-a anuntat noua strategie de marketing pentru 2014. Compania poloneza Promet Sp. zoo, fostul producator si distribuitor de produse LeoVince si Sito a primit din nou acceptul pentru a produce si distribui in continuare produsele sub marca LeoVince si Sito.
Promet si-a luat angajamentul de a infiinta un nou departament pentru cercetare si dezvoltare si de a investi in imbunatatirea calitatii produselor oferite si in dezvoltarea de noi produse. Scopul aliantei dintre LeoVince si Promet este acela de crea o retea de distribuitori mult mai puternica la nivel mondial pentru produsele LeoVince si Sito.
„Suntem foarte incantati sa anuntam aceasta noua colaborare cu Promet. De mai bine de 10 ani produsele LeoVince sunt recunoscute in toata lumea pentru calitatea acestora si atentia deosebita la detalii a inginerilor nostri. Prin aceasta alianta dorim sa consolidam reteaua de dealeri la nivel mondial, in special pentru Europa”, a declarat Tim Calhoun, CEO la LeoVince USA.