Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Noile UTV-uri Can-Am Defender 2016
21 Sep

Noile UTV-uri Can-Am Defender 2016

Publicat de: Motoboom

Se pare ca surprizele pentru 2016 din domeniul powersports nu s-au terminat. Desi cei de la BRP Can-Am si-au prezentat in luna iulie gama de vehicule pentru anul viitor, constructorul canadian vine acum si cu alte noutati pentru 2016. Canadienii au lansat oficial noile UTV-uri Can-Am Defender 2016, prin intermediul carora isi fac debutul pe segmentul exclusiv utilitar.


Daca actualele UTV-uri Can-Am Commander sunt proiectate pentru segmentul recreational-utilitar, noile vehicule Can-Am Defender sunt destinate exclusiv domeniului utilitar. Acestea sunt descrise foarte bine de catre constructor prin trei cuvinte: Tough (rezistente), Capable (capabile), Clever (dotate). Dupa cum ne-au obisnuit deja cei de la Can-Am, UTV-urile utilitare din familia Can-Am Defender sunt disponibile pentru 2016 in mai multe variante de echipare si motorizare.


Astfel, acestea dispun de doua variante de motorizare complet noi: motorul Rotax HD8 si motorul Rotax HD10. Ambele motoare sunt optimizate special pentru segmentul utilitar, oferind cel mai mare cuplu din industrie. Rotax HD8 are o capacitate de 799,9 cc, asigurand o putere de 50 cp si un cuplu maxim de 68 Nm, in timp ce modelul Rotax HD10 ofera o putere de 72 si un cuplu de 83 Nm.


Pentru a face fata celor mai dificile sarcini, cei de la Can-Am au echipat noile UTV-uri cu un sistem de transmisie special pentru segmentul utility care asigura o livrare optima si precisa a puterii motorului. Astfel, Can-Am Defender dispune de o transmisie PRO-TORQ si o cutie automata de viteze CVT cu sistem QRS (Quick Response System) si Extra Low L-gear. De asemenea, noul Defender beneficiaza de un sistem electronic de protectie a curelei de transmisie care avertizeaza soferul atunci cand cureaua este supra-solicitata.


O alta noutate adusa de aceste vehicule sunt cele patru moduri selectabile de tractiune: 2x4 cu diferential spate cu alunecare limitata (ROD), 2x4 cu blocarea completa a diferentialului spate, 4x4 cu diferential spate cu alunecare limitata (ROD) sau 4x4 cu blocarea completa a diferentialului spate. De asemenea, Can-Am Defender dispune si de diferentialul fata auto-blocabil Visco-Lok.


Ca si variante de echipare, noul Can-Am Defender 2016 este disponibil cu echipare Standard, DPS, XT sau XT CAB. Versiunea Can-Am Defender DPS vine in plus, fata de modelul standard, cu directie asistata electronic DPS (Tri-Mode Dynamic Power Steering), diferential auto-blocabil Visco-Lok QE si jante din aliaj pe 12 inch. Pachetul XT aduce in plus, fata de versiunea DPS, un troliu Warn 4500, anvelope Maxxis Bighorn 2.0 pe 27 inch, jante din aliaj pe 14 inch, acoperis premium, scut de protectie, scaune premium mai rezistente, etc. in timp ce echiparea XT CAB dispune de o cabina completa cu parbriz, usi laterale, geamuri electrice, etc.

 

Â