Kawasaki Z H2 – imagini și informații oficiale
În prima zi a Salonului de la Tokyo, producătorul din Akashi a prezentat noul hypernaked supraalimentat Z H2. Pe lângă motorul “dopat”, acesta e dotat cu cele mai evoluate sisteme electronice și cu o ciclistică rafinată.
Motorul de la Kawasaki cu patru cilindri supraalimentat nu este o noutate, îl cunoaștem de la H2, însă în versiunea naked va scoate 200 de cai, o putere de superbike carenat. Chiar dacă puterea pare exagerată pentru o motocicletă stradală, în comunicatul de presă se specifică faptul că accelerația este ușor de controlat, cuplul fiind prezent în special în zona turațiilor joase și medii.
Z H2 e dotat cu platforma inerțială IMU ce măsoară șase axe, are trei moduri de pilotaj, fiecare cu propriul grafic al cuplului și puterii, atât sistemul ABS, cât și cel al tracțiunii sunt de tip “cornering”, adică păstreză aderența când motocicleta e înclinată și nu o scot de pe traiectorie, are sistem antiwheelie, , launch control, cruise control, quickshifter pe urcare și pe retrogradare (funcționează dacă turația este peste 2500rpm).
Interesantă este soluția aleasă pentru cadru, acesta nu e din aluminiu ci din oțel, furca e derivată din cea prezentă pe motocicleta Ninja ZX-10RR a campionului mondial din WSBK Jonathan Rea, iar pe spate e un amortizor complet reglabil de la Showa. Pe față sunt montate frânele radiale Brembo M4.32, pe spate etrierul e de la Nissin, bordul cu ecran TFT are conectivitate cu telefonul pentru a gestiona apelurile sau e-mailurile, dar și pentru a vizualiza pe telefon datele despre funcționarea motocicletei sau pentru a seta sistemele electronice.
Kawasaki Z H2 poate fi comandat din această iarnă la Motoboom la un preț ce urmează a fi comunicat.