Kawasaki a prezentat Teryx KRX 1000 eS 2021 cu suspensii semi-active
Producătorii de vehicule side-by-side au început să echipeze modelele de vârf cu noua tehnologie care permite reglarea electronică a suspensiilor. Așa o fac și cei de la Kawasaki, care tocmai au prezentat online noul Teryx KRX 1000 eS.
Comunicatul pentru presă declară că „sistemul electronic de control al suspensiilor îl duce pe Teryx la un alt nivel”. Amortizoarele FOX 2.5 Live Valve Internal Bypass lucrează împreună cu unitatea electronică centrală Bosch (ce include pentru prima dată pe un vehicul side-by-side de la Kawasaki și platforma inerțială cu șase axe) și optimizează permanent răspunsul suspensiilor pentru confort sau performanțe, în funcție de situațiile întâlnite pe traseu.
Pilotul poate selecta în timpul mersului unul din cele trei moduri în care să răspundă suspensiile: SOFT, NORMAL sau FIRM. Sistemul KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) ia în considerare informațiile primite de la centrala Bosch, unghiul accelerației, unghiul volanului, viteza, denivelările suprafeței de suprafața de rulare și forțele exercitate asupra vehiculului. Modul NORMAL acoperă cea mai mare parte a situațiilor întâlnite, FIRM este pentru viteză mare și SOFT pentru zone tehnice parcurse cu viteză redusă.
Pe bord este un nou ecran TFT cu diametrul de 7 inch care furnizează pilotului o gamă largă de informații: turometru (două variante de afișaj), vitezometru, nivel combustibil, treaptă de viteză (L, H, N, R), modul de pilotaj, modul tracțiunii (2WD/4WD/4WD+Diff Lock), modul ECO, ceas, temperatură, kilometraj total și două parțiale, ore de funcționare, temperatura apei, temperatura exterioară și multe alte indicatoare de avertizare.
Cu ce vine nou Kawasaki Teryx KRX 1000 sS 2021:
- Kawasaki Electronic Control Suspension (KECS)
- amortizoare FOX 2.5 Live Valve Internal Bypass
- ecran de 7” High-Grade TFT Color Instrumentation
- bară de protecție frontală
- plafon KQR Sport
- culori speciale
Sursa și detalii suplimentare: Kawasaki