Honda NC750X are noi culori în 2020
Honda NC750X este una din puținele motociclete din clasa medie utilă în scopuri multiple: naveta zilnică la serviciu, pilotaj sportiv pe viraje în weekend, turism pe distanțe lungi sau explorarea unor drumuri forestiere. Acest adevărat all-rounder fabricat în spiritul Honda nu vine cu nimic nou la partea tehnică pentru anul viitor, numai culorile se schimbă.
Motorul cu doi cilindri în paralel de 745 cmc e setat pentru cuplu maxim în zona turațiilor joase, livrarea puterii se face delicat și foarte previzibil. Nu e un motor “stresat”, scoate 55 de cai, controlul tracțiunii se poate seta pe două trepte (există și posibilitatea de a-l dezactiva, acest mod fiind alegerea celor care părăsesc asfaltul).
Variata standard NC750X are o cutie tradițională cu șase trepte. Pe lângă aceasta există și varianta cu dublu ambreiaj și transmisie automată DCT. Tehnologia DCT a ajuns acum la Honda la a treia generație, tot mai mulți utilizatori preferând schimbarea treptelor cu acest sistem ce leagă cutia de viteze de unitatea electronică centrală și îți oferă un pilotaj foarte relaxant. Dacă se dorește sportivitate, cutia DCT se poate comuta de pe modul Drive în modul Sport imediat (închizând accelerația și apăsând butonul de lângă manșonul drept), iar treptele se schimbă la turații mai ridicate. Indiferent de modul ales în care să funcționeze cutia de viteze (Drive sau Sport), pilotul poate schimba oricând, manual, treptele cu arătătorul sau degetul mare de la mâna stângă.
În locul unde alte motociclete au rezervorul, NC750X are un spațiu de depozitare de 22 de litri, închis ermetic, în care intră o cască integrală. Rezervorul de sub șa ce coboară centrul de greutate, consumul extrem de redus al combustibilului și fiabilitatea legendară Honda fac din NC750X un model de care te atașezi imediat.
Honda NC750X ABS costă la Motoboom 7.490 euro, iar varianta cu dublu ambreiaj și transmisie automată DCT e cu 1.000 euro mai mult.