Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Honda NC750X 2021 – motor mai puternic, cadru nou, stil mai curajos
13 Nov

Honda NC750X 2021 – motor mai puternic, cadru nou, stil mai curajos

Publicat de: Motoboom

Un alt model de la Honda care beneficiază de îmbunătățiri în 2021 este NC750X. Motorul trece la îndeplinirea normelor Euro 5, devenind totodată mai puternic, ciclistica e modernizată odată cu implementarea unui alt cadru, aspectul va avea linii mai ascuțite, așa cum au modelele adventure ale concurenței. Ca de obicei, va fi disponibilă și o versiune ce are cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj DCT. Pentru că s-a intervenit asupra motorului, cadrului și designului, s-a reușit și reducerea masei totale cu 6 kg.

Prezentată pentru prima dată în 2012, seria NC de la Honda a evoluat odată cu timpul, cilindreea inițială de 700 cmc a crescut la 750 cmc, tehnologia a fost schimbată pentru a îmbunătăți siguranța și plăcerea de a pilota odată cu introducerea unui control al cuplului selectabil pe trei trepte HSTC (Honda Selectable Torque Control) sau cu modul de pilotaj automat S (Sport). Motorul cu doi cilindri în paralel are acum 58,6 cai putere la 6.750 rpm (mai mult cu 3,6 cai în comparație cu modelul precedent, la o turație cu 600 rpm mai înaltă) și un cuplu de 69 Nm la 4.750 rpm. Honda NC750X 2021 va avea și o versiune pentru cei care au permis de categoria A2 cu puterea limitată la 35 kW (48 cp). 

La cutia de viteze s-au scurtat primele trei rapoarte pentru un raspuns mai rapid și s-au lungit cele de la treptele 4,5 și 6 pentru consum mai eficient la viteze ridicate. Accelerația electronică Throttle By Wire (TBW) are pentru prima dată patru moduri de pilotaj, trei fiind predefinite Standard, Sport e Rain și unul care se poate personaliza (User). Cel din urmă modifică după preferințe livrarea puterii, intensitatea frânei de motor și controlul tracțiunii (inclusiv dezactivarea acestuia).  

Cunoscut pentru consumul redus, bicilindrul cu opt supape și răcire pe lichid are o arhitectură modificată pentru a coborî centrul de greutate și pentru a ameliora manevrabilitatea la viteze mici, fiind și mai ușor cu 1,2 kg. Honda comunică un consum de 3,53 l/100 km, iar cu rezervorul ce are o capacitate de 14,1 litri amplasat sub șa se poate ajunge la o autonomie de aproximativ 400 km. 

Noua Honda NC750X 2021 va fi disponibilă la Motoboom în patru variante de culoare (Grand Prix Red; Mat Ballistic Black Metallic; Pearl Glare White și Glint Wave Blue Metallic) la un preț ce urmează a fi comunicat.