Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Faceti cunostinta cu GIMKANA
19 Dec

Faceti cunostinta cu GIMKANA

Publicat de: Motoboom

Cunoscatorii stiu ca Moto Guzzi provoaca dependenta odata cu primul contact pe care il ai cu aceasta motocicleta. De-a lungul anilor s-au produs zeci de motociclete personalizate, iar Moto Guzzi continua acest frumos obicei cu un Bellagio modificat: faceti cunostinta cu GIMKANA!

 

Bellagio nu a castigat foarte multa admiratie in afara iubitorilor Guzzi, insa cei care au inceput sa admire motocicleta, au ajuns sa fie de-a dreptul uimiti. Managerul Officine Rossopuro, italianul Filippo Barbacane este unul din ei. "Bellagio este cu usurinta cea mai subevaluata motocicleta produsa de Moto Guzzi", spune el. "A combinat cele mai pozitive aspecte ale vechiului Guzzi - un sasiu derivat din faimosul Tonti, motorul cu doua supape cu aprindere prin scanteie dubla si partea electrica mai putin complicata, adaugand grila de design atat de specifica celor de la Guzzi".

 

Se poate observa cu usurinta atentia care a fost acordata incepand de la CARC (carcasa separata a arborelui de antrenare care echilibreaza motocicleta la demaraj), designul bratului din spate si suspensia reglabila. "Toate acestea va permit sa aveti o motocicleta simpla si o motocicleta de epoca, cu abilitati excelente, indiferent de conditiile de rulaj", spune Filippo. Iubeste Bellagio atat de mult incat detine unul si dintre toate modelele Guzzi din garaj, motocicleta Moto Guzzi Gimkana este cea cu care se plimba cel mai mult.

 

"Nu am vrut sa fac modificari importante", spune Filippo, "E deja grozav. Am modificat putin spatele”. In schimb, el s-a orientat mai mult spre greutatea acestei motociclete. "Greutatea este un element foarte important de luat in considerare atunci cand construiesc o motocicleta", spune el, „adesea cred ca este mai important decat caii putere". Din acest motiv, a creat pentru aceasta motocicleta o noua caroserie din aluminiu, incluzand carene, aparatori laterale si un rezervor care nu cantareste mult. Pe langa faptul ca sunetul motocicletelor este mult mai placut, noul sistem de evacuare 2 în 1 se comporta perfect la drum, oferind mai multa putere.


Motorul, despre care deja se cunoaste faptul ca este durabil si de incredere, a ramas in mare nemodificat. In ceea ce priveste functionalitatea,  nu s-au schimbat multe. In afara de filtrele de evacuare, au fost instalate pe motocicleta si filtre de aer noi, permitand un spatiu mai generos de gazduire a sistemului electric si a bateriei mult mai usoare, din litiu. Există și cateva detalii fine, cum ar fi: pragurile ajustabile, aparatorile de la nivelul manerelor si imbunatatiri la nivelul sistemului de franare. Interesant la Moto Gimkana este ca echipa constructoare a adaugat si un scut de protectie in partea inferioara a motocicletei.

 

"Scutul de protectie de la nivelul motorului impiedica deteriorarea lui in utilizarea off-road", spune Filippo. "Bellagio nu a fost conceput pentru aceast tip de calatorie, dar acum, cu noile modificari, poate fi cu usurinta o motocicleta off-road. Este mai versatila si adaptabila, ceea ce o face mai dorita in zilele noastre. Observ ca din ce in ce mai multi piloti, conduc pe drumuri neasfaltate motociclete pe care nu le-ar fi condus in trecut. Si asta nu este un lucru neaparat rau”.

 

Filippo crede, de asemenea, ca intregul pachet insumeaza cele mai bune aspecte ale modelelor Guzzi care, combinate inteligent, confera personalitate si utilitate in acelasi timp. "Cred ca oamenii se concentreaza mai mult pe utilizarea frecventa a motocicletei, iar cu acest lucru in minte, ador sa construiesc motociclete a2 care se conduc cu usurinta, care pot fi folosite deseori si care nu sunt doar frumoase, dar si practice".