Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
EICMA: Kawasaki 1400GTR 2015
06 Ian

EICMA: Kawasaki 1400GTR 2015

Publicat de: Motoboom

Desi nu este o motocicleta complet noua, versiunea 2015 a modelului touring Kawasaki 1400GTR vine cu o serie de imbunatatiri pentru a ramane competitiva si in 2015. Chiar daca celelalte modele touring prezentate la aceasta editie a EICMA ies in evidenta prin multitudinea de functii electronice, sa nu uitam ca GTR1400 a fost prima motocicleta de pe piata echipata cu aceste sisteme electronice, care abia acum sunt montate pe unele modele din acest segment de piata.


Lansata pentru prima data in 2007, Kawasaki GTR1400 a fost echipata inca de atunci cu senzori de masurare a presiunii din roti, pornire fara cheie sau cu tehnologia de sincronizare variabila a supapelor (variable valve timing) pe care alti constructori au prezentat-o abia in 2014. De asemenea, in 2010, cand GTR1400 a beneficiat de un facelift, motocicleta a fost echipata cu functia de control a tractiunii si cu sistemul ABS combinat.


Noul Kawasaki 1400GTR 2015 a fost conceput pentru a oferi un confort excelent pe distante lungi, dispunand in acelasi timp si de performante super-sport. Puternicul motor cu patru cilindri in linie si o capacitate de 1352cc, mostenit de pe modelul ZZR1400, dezvolta 155 cp la o turatie de 8.800 rpm si un cuplu de 136 Nm la 6.200 rpm. Greutatea a ramas la 305 kg iar sistemul de transmisie este tot pe cardan.


Principalele schimbari pentru 2015 sunt noul parbriz reglabil electronic si mai aerodinamic, o noua sa mai ergonomica si mai sportiva care ii permite pilotului sa ajunga mai usor la sol si cateva accesorii optionale. Sistemul de franare combinat a fost revizuit, iar bordul multi-functional include mai multe informatii, printre care si temperatura exterioara.


In plus, japonezii de la Kawasaki au montat un nou buton in zona celui de semnalizare, pentru a face posibila schimbarea modurilor de mers fara a lua mana de pe ghidon. Cutiile laterale de 37 de litri, vopsite in culoarea motocicletei, fac parte din echiparea standard in timp ce top-box-ul  de 47 litri este doar optional. O alta caracteristica importanta in acest sens este sistemul cu o singura cheie, care este standard pentru toate cutiile pentru bagaje originale Kawasaki.


In ceea ce priveste electronica, Kawasaki 1400GTR nu a suferit modificari importante, principalele functii electronice ramanand aceleasi: controlul avansat al tractiunii KTRC, sistemul de monitorizare a presiunii din roti, pornire fara cheie KIPASS, sincronizarea variabila a supapelor sau sistemul ABS combinat K-ACT.

 

Â