
Custom: Triumph Street Twin preparat de Bunker Cycles
În așteptarea zilelor însorite și călduroase, când ne vom putea urca din nou în șa, ne-am gândit să vă sugerăm câteva idei de a vă personaliza motocicleta. Luați-vă un ceai sau o cafea, mergeți în garaj pentru a savura băutura caldă, analizați modelul din toate unghiurile și gândiți-vă ce schimbări ați dori să faceți.
O sursă de inspirație o poate constitui Street Twin pregătit de Bunker Cycles. Street Twin este cel mai bine vândut model din categoria Modern Classics de la Triumph, producătorul britanic punând la dispoziția pasionaților un catalog impresionant cu componente ce se pot înlocui, dar piesele aftermarket se găsesc cu ușurință, întrucât seria Bonneville e omniprezentă pe scena custom de mult timp.
În acest caz, clientul a dorit un Triumph clasic, deosebit, cu vopsea mată. Cum Street Twin e cel mai accesibil model clasic, băieții de la Bonker au luat unul și au început treaba: în primul rând au schimbat suspensia cu un kit Andreani de la Canyon Motorcycles ce include furca Öhlins FG 621 cu jambe de 43 mm și juguri prelucrate CNC (în mod deliberat s-a ales o furcă tradițională și nu una inversată, pentru a păstra stilul), iar pe spate au instalat două amortizoare Öhlins TR 964 ce ridică șaua cu 30 mm.
Roțile cu spițe provin din catalogul Triumph, fiind o opțiune ce se poate comanda în locul jantelor din aliaj cu brațe, acestea sunt încălțate cu pneuri Pirelli MT60 pentru a putea fi folosite și pe drumuri neasfaltate, frânele (discuri și plăcuțe) provin de la Galfer.
Cadrul secundar a fost scurtat cu 10 cm și s-a construit o nouă șa, având inserția cu gel și capitonaj cu piele maro. În partea posterioară a fost fabricată o nouă aripă, plăcuța pentru numărul de înmatriculare originală a fost modificată, stopul și semnalizatoarele au fost înlocuite cu unele mai mici, cu LED. De asemenea, aripa frontală este fabricată manual și montată pe prinderile noii furci.
Evacuarea, ghidonul, înălțătoarele pentru ghidon și levierele reglabile provin din catalogul de la TEC Bike Parts. Manșoanele au fost asortate cu șaua maro, sunt de la Biltwell Inc., insă întrerupătoarele și bordul au rămas stock. Au mai fost schimbate: protecția de lanț, grila de radiator, filtrul de aer a fost înlocuit cu unul K&N, baterie cu litiu ușoară, e instalat Dynojet Power Commander 5, modificări care cresc puterea cu 10 cai. Pe lângă aspectul individualizat, suspensiile rafinate sau sunetul incitant, a rezultat și o masă mai mică cu 12 kg.