Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Cât costă noul Triumph Tiger 900 în România
05 Feb

Cât costă noul Triumph Tiger 900 în România

Publicat de: Motoboom

Triumph a lansat acum două luni (pe 3 decembrie 2019) noua generație de motociclete adventure cu motor în trei cilindri și capacitatea de 900 cmc. Proaspăta serie Tiger are cinci modele, Tiger 900 (varianta de bază), Tiger 900 GT și Tiger 900 GT Pro (dedicate asfaltului) și Tiger 900 Rally cu Tiger 900 Rally Pro (optimizate pentru mersul în off-road).


Acum au fost comunicate și prețurile care – surprinzător – sunt aproape la fel cu cele de la Tiger 800, cu toate că noile modele sunt dotate cu noi tehnologii, sunt mai performante, păstrând totodată echilibrul și agilitatea emblematice. Noul design și calitatea materialelor se remarcă încă de la versiunea de bază, Tiger 900, care se poate comanda la un preț de 11.390 euro (TVA inclus). Tiger 900 GT (12.990 euro) și 900 GT Pro (14.590 euro) sunt ideale pentru pilotajul de zi cu zi, în oraș, sau pentru curse lungi cu pasager și bagaje, adică pentru turism. Tiger 900 Rally costă 13.690 euro, iar Tiger 900 Rally Pro este 14.990 euro.


Motorul cu trei cilindri a cunoscut o ușoară creștere a cilindreei, îndeplinește normele Euro 5, are un cuplu mai mare cu 10%, ajungând la 87 Nm la 7250 rpm, iar puterea este mai mare cu 9% în zona turațiilor medii. Noul cadru de oțel de tip trellis este mai ușor cu 5 kg, avem un alt air-box și acces mai ușor la filtrul de aer, suspensiile premium de la Marzocchi au posibilități multiple de reglaj pe GT și GT Pro (de exemplu, la GT Pro, care are suspensii reglabile electronic, există nouă trepte pentru amortizare, de la Soft la Sport și patru trepte pentru încărcare).


Frânele sunt Brembo Stylema pe toate variantele Tiger 900, ușoare, performante, compacte; crește și autonomia odată cu sporirea capacității rezervorului ce are acum 20 de litri, parbrizul reglabil se poate ajusta cu o singură mână. Bordul are noua generație de display TFT cu diagonala de 7 inch, GT Pro și Rally Pro având în plus conectivitate Bluetooth cu aplicația My Triumph.


De asemenea, GT, GT Pro, Rally și Rally Pro sunt dotate cu ABS pentru viraje și control al tracțiunii optimizat, sisteme controlate de Unitatea de Măsură Inerțială. Avem moduri de pilotaj (două pentru Tiger 900, patru pentru GT și cinci pentru GT Pro), lumini cu LED (inclusiv lumină pentru zi), prize USB, versunile Pro având quickshifter pe urcare și pe retrogradare.


Șaua este reglabilă cu 20 mm pe toate versiunile. Pentru GT și GT Pro există posibilitatea restricționării puterii astfel încât să fie pilotate legal și de posesorii permisului categoria A2, dar și o variantă GT Low Ride cu altă suspensie și cu o șa mai coborâtă și altfel profilată.


Dacă GT și GT Pro au suspensii de la Marzocchi (cel Pro are suspensiile reglabile electronic), Rally și Rally Pro au suspensii de la Showa, dedicate mersului în off-road, cu o cursă a furcii lungă de 240 mm și de 230 mm la amortizorul central. Furca are posibilități multiple de reglaj pentru încărcare, compresie și revenire, iar amortizorul pentru încărcare și revenire.


Pentru noua serie Tiger 900 există deja peste 65 de accesorii originale care sporesc eficiența, confortul, stilul sau protejează anumite componente, astfel că fiecare pilot își poate configura motocicleta după dorință.