Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Aprilia Tuono V4 1100 MY2017 – nascuta pentru circuit, dar perfecta pentru strada
06 Apr

Aprilia Tuono V4 1100 MY2017 – nascuta pentru circuit, dar perfecta pentru strada

Publicat de: Motoboom

Modelele Aprilia Tuono V4 1100 RR și V4 1100 Factory au pentru acest an sisteme electronice modernizate, discuri de frână mai mari, motor conform normelor Euro4 și furcă Öhlins NIX (Factory). Spre deosebire de alte supernakeduri, Tuono este chiar motocicleta de superbike RSV4, căreia i s-au dat jos carenele și i s-a montat un ghidon lat. Versiunile 2017 fac ca legătura cu modelul pentru circuit să fie și mai strânsă.

Noul pachet electronic conectează accelerația de tip ride-by-wire cu sistemul Aprilia Traction Control (APTC) ai cărui parametrii se pot modifica foarte rapid; Aprilia Wheelie Control (AWC) poate fi activat/dezactivat chiar și în timpul mersului, cu accelerația deschisă; Aprilia Quick Shift (AQS) are funcție de auto-blip adică deschide automat accelerația pe retrogradare; tot în același pachet electronic se găsesc și funcțiile Aprilia Pit Limiter (APL) sau Aprilia Cruise Control (ACC).

Ambele versiuni Tuono sunt echipate cu Cornering ABS ajustabil pe trei niveluri dezvoltat în colaborare cu Bosch, precum și cu trei moduri de pilotaj: Sport, Track și Race. În toate cele trei moduri puterea este aceeași (175 de cai), diferă doar modul în care este transmisă aceasta la roată. Setările se pot face navigând prin meniu cu ajutorul unui nou ecran TFT, opțional existând și posibilitatea instalării variantei V4-MP care permite conectarea la meniul motocicletei prin intermediul unei aplicații de pe smartphone.

O altă noutate o constiutuie frânele, ce au acum discuri mai mari, de 330mm ce asigură o putere sporită de frânare. Modelul Factory vine echipat cu furca Öhlins NIX ce este mai ușoară și are multiple posibilități de reglare.

Toate aceste modernizări fac din Aprilia Tuono V4 1100 un model mai rapid, mai confortabil, mai sigur și mai rafinat. Nu sunt multe motociclete care să combine atât de bine confortul unui sport-touring cu puterea și performanțele unui superbike, într-un aspect agresiv și exotic.

Ambele versiuni pot fi comandate la MotoBoom și costă 14.390 (Aprilia V4 Tuono RR), respectiv 15.990 (Aprilia V4 Factory), prețuri cu TVA inclus.