Aprilia Tuono V4 1100 Factory primește în 2019 suspensii electronice Ohlins
Cel mai rapid și mai sportiv naked de pe piață devine mai rafinat și mai dotat. Descendent direct din RSV4 (model care deține șapte titluri de campion mondial la superbike), Aprilia Tuono V4 1100 Factory avea cam tot ceea ce ți-ai putea dori, de la un sofisticat pachet electronic APRC, ABS pentru viraje, quickshifter (atât pe urcare, cât și pe retrogradare), limitator de viteză pentru zona boxelor și până la pilot automat. Începând cu primăvara anului viitor, abilitățile pe stradă și pe circuit îi sunt sporite de un pachet de suspensii electronice de la la Ohlins.
Inegalabilul motor cu patru cilindri în V ce scoate 175 de cai putere are nevoie de cadru, frâne și suspensii care să îi completeze performanțele. Aceleași suspensii care sunt prezente pe Ducati Panigale V4S și Honda Fireblade SP1 vor fi și pe Aprilia Tuono V4 1100 Factory. E vorba de o furcă SmartEC 2.0 NIX, monoamortizor central SmartEC 2.0 și un amortizor de ghidon controlat electronic de sistemul central al motocicletei. La setări au lucrat împreună cei de la Aprilia cu cei de la Ohlins.
Posibilitățile de reglaj sunt multiple, cu trei alegeri semi-active pentru circuit, mers sportiv și stradă, sau reglaj manual. Fiecare alegere are un grafic ce poate fi corectat fin de pilot în funcție de propriile preferințe prin intermediul Aprilia OBTi (Object Based Tuning interface) și ecranul color TFT cu diagonala de 4.3”.
Dacă nu doriți neapărat suspensiile controlabile electronic de la Ohlins, atunci puteți opta pentru variantele 2018, atât versiunea de bază Tuono V4 1100 RR, cât și Tuono V4 1100 Factory fiind acum la MotoBoom cu prețuri promoționale.