Suzuki Katana are o ediție specială Candy Darling Red
Se vor fabrica numai 100 de bucăți și – din păcate – acestea vor fi numai pentru piața japoneză. Dar ediția specială nu se diferențiază de cea standard decât prin această culoare și prin preț, care va fi cu aproximativ 500 de euro mai mult.
În 2020, cu ocazia evenimentului Suzuki WEB Motorcycle Show desfășurat online, cei de la Suzuki i-au întrebat pe fani care este culoarea lor preferată pentru Katana și a reieșit că ar fi roșul. Așa că a fost lansată această ediție limitată Candy Darling Red, din care se vor fabrica numai 100 de unități. Are jante din aliaj ușor, furca inversată KYB e aurie, aceeași culoare e folosită și pentru ghidon, mici detalii – precum șaua capitonată în două culori – individualizează ediția specială. În rest, datele tehnice rămân neschimbate, adică are motorul de 998 cmc răcit cu lichid ce scoate 150 de cai putere la 10.000 rpm și oferă un cuplu maxim de 107 Nm la 9.500 rpm.
Rezervările pentru modelul special sunt posibile începând cu 11 ianuarie 2021 online și vor fi alocate în ordinea în care sunt primite. Modelul special costă echivalentul a 12.630 de euro în Japonia, spre deosebire de Katana standard în Mystic Silver Metallic (gri) sau Glass Sparkle Black (negru), care se găsește la prețul de 12.190 de euro. La Motoboom, Suzuki Katana ABS M0 se poate comanda la un preț special de numai 10.990 euro (lichidare de stoc).
Motoboom a realizat în primăvara anului 2019 (la momentul lansării modelului) un ride-test cu Katana și concluzia pilotului a fost: “Katana e o armă cu care “tai” viraje, nu o unealtă multifuncțională. Deși îi lipsesc sistemele rafinate ale unui hyper-naked (conectivitate, TFT, quickshifter, moduri de pilotaj, etc), te emoționează, te încântă și te satisface, în special prin modul în care trage acest motor. E destul de confortabil pentru ca distracția să dureze și o zi întreagă. Păcat că trebuie să fii cu ochii după benzinării, rezervorul de 12 litri te obligă la asta, autonomia fiind de cca 200km. Combinând două idei reușite – designul de la Katana din 1981 și motorul de la GSX-R1000K5 – Suzuki propune o motocicletă interesantă, distractivă, puternică și bine poziționată ca preț comparativ cu restul streetfighterelor de 1000cmc.”