Suzuki V-Strom 1050 și V-Strom 1050 XT 2020 – detalii suplimentare
Suzuki V-Strom 1050 și V-Strom 1050 XT 2020 – detalii suplimentare

Suzuki V-Strom 1050 și V-Strom 1050 XT 2020 – detalii suplimentare


14:37, 20 Noiembrie 2019
 

Cu toate că la Salonul de la Milano Suzuki nu a prezentat un model nou nici anul acesta, binecunoscuta serie V-Strom a fost radical îmbunătățită. Deocamdată, numai modelele mari, cele de clasă medie rămân la fel și în anul viitor.


V-Strom 1050 2020 va avea trei variante: cea de bază, XT și XT Adventure. Dotările standard includ farul pătrățos cu LED ce amintește de DR Big și de modelele cu care Suzuki participa la Raliul Dakar în anii ’80, un control al tracțiunii ce se poate regla pe trei trepte sau se poate dezactiva, trei moduri de pilotaj, cruise control, Suzuki Easy Start System (e de ajuns o foarte scurtă apăsare a starterului pentru ca motorul să pornească), Automatic Idle Speed Control (păstrează turația constantă la ralanti indiferent de condiții), Suzuki Clutch Assist System (ambreiajul este asistat și cu alunecare controlată în timpul retrogradărilor), sau Low RPM Assist (nu lasă motorul să “moară” la plecările de pe loc, dacă nu e acționat ambreiajul corespunzător).


Sistemul accelerației ride-by-wire e mai simplu, mai compact și mai ușor, cu clapete mai mari (49 mm, față de 45 mm pe modelul precedent). Mai mare cu 15% este și radiatorul ce păstrează temperatura motorului la nivel optim. Motorul cu doi cilindri în V la 90 de grade răcit cu lichid are 1037 cmc, îndeplinește normele Euro 5 și e mai puternic, scoțând 107,4 cai putere (versiunea precedentă avea 100,6 cp).


Parbrizul este reglabil în trei poziții pe varianta standard și în 11 poziții pe versiunea XT (culisează pe o înălțime de 50 mm). Reglabile sunt și levierele de frână, de ambreiaj. Bordul nu are un ecran TFT așa cum au motocicletele adventure actuale, ci un LCD atotcuprinzător. Cu un rezervor de 20 de litri, V-Strom 1050 cântărește 236 kg cu plinurile făcute, iar V-Strom 1050 XT e mai greu cu 11 kg gata de drum. XT este și mai bine echipat, având roți spițate, scut din aluminu, bară pe ghidon suplimentară pentru instalarea accesoriilor, semnalizatoare cu LED, șa reglabilă, cric central, priză de 12 voți.


Suzuki V-Strom 1050 XT Adventure e echipat cu o pereche de genți din aluminiu ce se montează/demontează foarte rapid, are manșoane încălzite, un set de proiectoare pentru ceață și sisteme electronice controlate de noua unitate electronică centrală ce măsoară masele inerțiale pe șase axe precum controlul vitezei de croazieră, Hill Hold System (ajută la plecarea din rampă), Slope Dependent Control System (pentru coborârea pantelor), Load Dependent System, Motion Track Anti-lock și sistem ABS combinat ce se poate regla pe două trepte.


Toate variantele Suzuki V-Strom 1050 vor fi disponibile la Motoboom la prețuri ce urmează a fi comunicate.



Taguri

Adauga tag