Nouățile EICMA – Honda CB 650R
Nouățile EICMA – Honda CB 650RNouățile EICMA – Honda CB 650RNouățile EICMA – Honda CB 650RNouățile EICMA – Honda CB 650R

Nouățile EICMA – Honda CB 650R


12:41, 08 Noiembrie 2018
 

Dacă vi s-a făcut dor de celebrul Hornet, iată că cei de la Honda readuc în ofertă un nou naked de clasă medie cu far rotund și design clasic/modern. Face parte din clasa Neo Sports Café și vine cu multe noutăți atât la motor, cât și la ciclistică și la echipamentele electronice.


Baza de plecare a constituit-o CB650F, dar “R”-ul e mai ușor și are cuplu mai mare: gestiunea motorului cu patru cilindri în linie  a fost reprogramată pentru un răspuns mai viguros în zona turațiilor joase și medii. Poziția de condus e mai angajantă, pilotul fiind mai aplecat spre rezervor. În plus, poți deschide accelerația fără teamă, pentru că acum există un control al tracțiunii care are grijă ca roata spate să nu piardă aderența.


Conform datelor tehnice făcute publice de reprezentanții Honda, motorul de 649cmc și 16 supape are un cuplu cu 5% mai mare decât cel care e prezent pe CB650F. Puterea maximă e de 95 de cai și se atinge la 12.000rpm, existând însă și versiunea limitată la 35kW pentru cei care posedă permis categoria A2. S-a dorit ca livrarea puterii să se facă liniar, fără surprize pentru cei neinițiați, însă dacă se dorește sportivitate, aceasta se găsește în zona turațiilor înalte.


Ambreiajul asistat este cu alunecare controlată, foarte util în cazul retrogradărilor agresive, atunci când nu permite blocarea roții posterioare. Un alt sistem care pune accent pe siguranță este HSTC (Honda Selectable Torque Control), controlul tracțiunii de la Honda, pe care – dacă te crezi expert sau dacă vrei să faci un burn-out – poți să îl dezactivezi.


CB 650R este și mai ușor decât “F”-ul din care provine cu 6kg, masa totală fiind de 202kg. Pe față e montată o nouă furcă Showa SFF (Separate Fork Function) cu jambe de 41mm și pe spate un monoamortizor reglabil în șapte trepte. Tot nou este și sistemul de frânare montat radial cu discuri ventilate prinse de patru pistonașe.  Jantele cu cinci brațe sunt încălțate cu pneuri 120/70-ZR17 pe față și 180/55-ZR17 pe spate.


Printre noutăți trebuie menționate și luminile cu LED sau bordul cu display LCD ce afișează informații complete, inclusiv treapta de viteză.


Honda CB 650R va fi disponibilă la MotoBoom în patru variante de culoare Graphite Black, Candy Chromosphere Red, Matt Crypton Silver Metallic și Matt Jeans Blue Metallic la un preț ce urmează a fi comunicat.


Taguri

Adauga tag