Can-Am Ryker - trei roți pentru distracție
Can-Am Ryker - trei roți pentru distracție

Can-Am Ryker - trei roți pentru distracție


12:18, 09 Aprilie 2020
 

Can-Am s-a gândit la o combinație care să preia avantajele unui quad și să le amestece cu cele ale unei motociclete și a propus această serie de vehicule distractive pe trei roți, începută cu familia Spyder în 2007, iar ulterior cu gama Ryker (motoare mai mici decât la Spyder, echipamente esențiale, prețuri accesibile). 


Ryker este atletic, gata de viraje și de viteză, se fabrică cu două variante de motorizare Rotax (600 Ace și 900 Ace, numărul reprezentând capacitatea cilindrică), pentru cei care doresc aventuri sau chiar trebuie să se deplaseze pe drumuri forestiere a fost concepută și varianta Ryker Rally. Chiar și versiunea standard, de bază, este generos echipată, cu amortizoare Sachs și basculă monobraț, cutie de viteze cu transmisie variabilă (CVT) care acționează optim la orice turație (la fel ca un motor electric), control al tracțiunii, ABS și sistem de control al stabilității. Modelele cu motor de 900cmc au moduri de pilotaj (Eco Mode și Sport Mode), plus Rally Mode pentru Ryker Rally Edition.


Sistemele electronice nu se pot dezactiva și sunt necesare în aproape toate situațiile, oferă siguranță, totuși pentru piloții pretențioși, în modul de pilotaj Rally controlul tracțiunii permite distracție gen bourn-out, drift sau slide. Nu trebuie decât să te concentrezi asupra accelerației și ghidonului, nu mai ai ambreiaj sau schimbător al treptelor de viteză. Can-Am are experiență îndelungată cu acest tip de transmisie CVT și managerul de produs Vincent Varaldi o și explică de ce este atât de importantă: “Nu pierzi timpul cu schimbările treptelor și – să fim sinceri – nimănui nu îi place o cutie de transmisie manuală în trafic”.


Piloții motocicletelor își aleg un model și în funcție de statura fiecăruia, astfel încât să li se potrivească. Chiar dacă le place o anumită motocicletă, dar pe ea stau ghemuiți, sau din contră, nu ajung la comenzi, ar trebui să o evite. Nu este cazul la Ryker: ghidonul și scărițele sunt reglabile înainte și înapoi, modificările se fac în câteva secunde, nu e nevoie de nicio cheie pentru asta, se pot face și dacă se schimbă condițiile drumului (de exemplu, pentru pilotaj sportiv pe viraje se poate trage ghidonul mai aproape și pentru mers relaxat pe autostradă se poate găsi o poziție mai confortabilă).


Motoboom oferă în această perioadă toate versiunile Can-Am Ryker la prețuri de lichidare de stoc, inclusiv cu un bonus în valoare de 600 euro (kit scaun pasager).

Taguri

Adauga tag