Problemele motocicletelor noi
Accesoriile, franele, aprinderea/sistemul electric si sistemul de alimentare se strica cel mai repede si cel mai des la motocicletele noi. La polul opus se afla cadrul sau suspensiile.
Datele reies dintr-un studiu de fiabilitate facut pe piata americana. Studiul mai arata ca cele mai multe reparatii necesita un buget destul de mic, asta pentru ca motorul, transmisia si suspensiile se defecteaza mai rar.
Cercetarea a fost facuta luand in calcul motociclete noi, cumparate intre 2009 si 2012, care au avut nevoie reparatii.
Mai jos aveti procentele care prezinta piesele si componentele care se defecteaza cel mai des la motocicletele noi:
Accesoriile – 21%
Franele – 20%
Aprinderea si sistemul electric – 16%
Alimentarea – 15%
Ambreiajul – 7%
Componentele de caroserie (carene, bagaj) – 7%
Componente ale motorului – 6%
Sistemul de transmisie (lant, curea) – 5%
Rotile (exceptand anvelopele) – 4%
Evacuarea – 4%
Transmisia – 3%
Suspensia fata – 3%
Sistemul de racire – 3%
Suspensia spate – 2%
Directia/ghidonul – 2%
Cadrul – 2%
Â
Cifrele reprezinta un procent raportat la numarul total al defectelor inregistrate de 4.700 de motociclete cumparate intre 2009 si 2012.