Noutățile INTERMOT – Triumph Street Twin 2019, mai puternic și cu interval de service la 16.000 km
Nou Street Twin de la Triumph e mai puternic, mai distractiv, vine cu o ciclistică îmbunătățită și cu două moduri de pilotaj. Catalogul accesoriilor originale e mai bogat ca niciodată.
Scos pe piață în 2016, Street Twin este acum cel mai vândut model din gama clasică al producătorului britanic. Modelul care va fi pus în vânzare începând cu primăvara anului viitor va fi mai puternic și mai bine dotat. Ca și în cazul Triumph-ului Street Scrambler 2019, motorul High Torque ce are o capacitate de 900cmc, vine acum cu 65 de cai putere și se turează mai mult: linia roșie este la 7.500rpm, cuplul maxim de 80Nm atingându-se la numai 3.200rpm. Nu este doar o simplă mărire a turației realizată din softul injecției, e vorba de un alt vilbrochen, alt capac al chiulasei realizat din magneziu și un nou ambreiaj, cu acționare foarte delicată.
De asemenea, manevrabilitatea și sistemul de frânare capătă valori superioare. Furca are alte arcuri, jambele ei sunt mai distanțate (alte juguri), la capătul ei inferior e așezat un sistem de frânare Brembo cu un singur disc de 310mm și patru pistonașe. Noi sunt și jantele din aluminiu multibraț pe 17 inchi, cu elemente ștanțate. Șaua e cu un centimetru mai înaltă pentru că e mai căptușită, mai confortabilă, sub ea găsindu-se și o priză USB pentru încărcarea telefonului. Un lung interval de service, de 16.000km însemnă costruri reduse de întreținere.
Acum există două moduri de pilotaj (Road și Rain), iar controlul tracțiunii și sistemul ABS se pot dezactiva. Lista de accesorii oficiale de la Triumph pentru acest model cuprinde peste 140 de componente, astfel că orice pasionat își poate configura Street Twin-ul într-un fel unic.
Triumph Street Twin 2019 se poate comanda la MotoBoom la un preț ce urmează a fi comunicat și va fi disponibil în trei variante de culoare: Matt Ironstone, Korosi Red și Jet Black.