Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Kawasaki a prezentat KLR 650 2022
27 Ian

Kawasaki a prezentat KLR 650 2022

Publicat de: Motoboom

După doi ani în care a lipsit din oferta Kawasaki, iată că legendarul model dual-sport KLR 650 revine pe piață. Din păcate, motorul nu îndeplinește normele Euro 5, așa că nu poate fi vândut pe piața din Europa, principalele zone vizate fiind cele de pe continentul nord-american, adică SUA și Canada, unde problema poluării nu este luată în serios deocamdată.

KLR 650 a debutat în 1987 și s-a aflat în producție până în 2018, timp în care și-a câștigat un statut emblematic, de motocicletă ieftină, robustă, nepretențioasă, fiind preferată de mulți dintre cei care au făcut turul lumii fără asistență. E un model aflat la granița dintre dual-sport și adventure, principalele calități fiind date de prețul mic, masa scăzută, autonomia foarte mare și simplitatea componentelor. Chiar și în cazul modelului 2022, care va fi pus în vânzare din această vară, sistemul ABS este oferit opțional.

Cu ce noutăți vine KLR 650 2022:

  • va fi produs în patru variante, pe lângă modelul standard va exista unul cu ABS, Traveler (top case, ABS, prize de curent), precum și Adventure (genți laterale, ABS, lumini auxiliare, protecții pentru motor, prize și culoare specifică)
  • motorul are o nouă injecție electronică, se renunță, în sfârșit, la șoc și la rezervorul de benzină de la motorul cu carburator
  • sistemul de evacuare e nou, un catalizator și un senzor au scopul de a reduce emisiile
  • cutia de viteze are în continuare tot cinci trepte, dar în ea au fost schimbate câteva componente, pentru fiabilitate și pentru a funcționa mai delicat
  • bascula e modificată, fiind mai lungă cu 1,2 inch pentru o stabilitate sporită, cadrul inferior este altul
  • cu toate că suspensiile sunt altele, acestea nu posibilități de reglaj limitate. Tehnicienii de la Kawasaki au ajuns la concluzia că e mai simplu să ofere o furcă fără posibilități de reglaj, pentru a nu le da bătăi de cap proprietarilor cu setările, în timp ce amortizorul central se poate regla pe încărcare și revenire.
  • discul frânei de față a fost mărit, are 300 mm, cel de spate e cu un mm mai gros, pentru a disipa căldura mai eficient. Modelul debază este fără ABS, iar la cele cu ABS, acesta nu se poate ajusta sau dezactiva
  • jantele spițate cu dimensiunile de 21/17 inch au fost ranforsate, sunt echipate cu pneuri Dunlop k750
  • confortul pilotului a fost îmbunătățit cu un ghidon mai lat, scărițe amplasate mai în exterior, formă a rezervorului de 23 de litri mai prietenoasă, parbriz mai înalt cu două trepte de reglaj
  • bordul este acum digital, cadranele fiind înlocuite cu un ecran LCD, lumina frontală e cu LED

Prețurile în SUA încep de la 6.699 dolari pentru versiunea fără ABS și 6.999 cu ABS. Traveler costă 7.399 dolari, iar Adventure costă 7.999 dolari. 


Sursa: Kawasaki