Programul Rabla Moto 2021
Programul Rabla Moto 2021
Ministerul Mediului, a anuntat lansarea programelor Rabla Clasic și Rabla Plus pentru anul 2021, programe care au debutat la 26 aprilie 2021. Societatea Motoboom SRL este inscrisa in Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional – Producători 2020, sesiunea 04.03.2020 – 31.10.2024 cu numar de inregistrare AFM 07/DRO pentru marcile de motociclete Triumph, Suzuki si Kawasaki.
În acest an, Programul Rabla Clasic vine cu modificări substanțiale în ceea ce privește prima de casare, aceasta fiind majorată de la 3.500 de lei la 5.500 de lei pentru motociclete, dar apar și alte modificări, menite să îi sprijine pe cei care doresc să aplice.
Așadar pentru achiziționarea de motociclete noi în schimbul predării spre casare a unui atovehicul uzat se acorda o primă de casare de 5.500 lei. Începând cu anul acesta există posibilitatea ca primele de casare să fie transferate între toate tipurile de persoane fizice sau juridice. Această schimbare va permite accesarea programului și de către cei care nu au o mașină veche de casat.
De asemenea, a fost introdusă interdicția de înstrăinare a autovehiculelor nou-achiziționate în cadrul programului, precum și obligativitatea restituirii finanțării în cazul nerespectării acestei interdicții. „ Este interzisă persoanelor fizice înstrăinarea autovehiculelor nou-achiziţionate în cadrul programului, pe o perioadă de un an de la data achiziţiei, respectiv pe perioada derulării leasingului, în situaţia în care autovehiculele noi sunt achiziţionate în sistem leasing”, Art.26 (4) din GHID DE FINANȚARE din 27 februarie 2020 a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2020-2024.
Ce trebuie să știi pentru achiziționarea unei motociclete prin Programul Rabla Moto 2021, de la Motoboom:
1. Alegi motocicleta si verifici dacă se încadrează în normele de poluare incluse în Programul Rabla Moto.
2. Ne faci o vizită la sediul din Sebeș, str. Augustin Bena nr. 84 să îți alegi modelul.
3. Găsești o mașină care respectă condițiile de casare ale programului.
4. Noi te ajutăm cu Înscrierea în program / Dosarul Electronic.
5. Eliberarea documentului „Notă de înscriere”. AFM verifică la DRPCIV și RAR datele înscrise în program. Dacă se respectă prevederile programului și datele sunt corecte, se eliberează „Nota de înscriere”. Ai 30 de zile din momentul emiterii ei să completezi dosarul de finanțare. Doar după obținerea „Notei de înscriere”, mașina poate fi casată.
6. Obținerea Certificatului de distrugere în urma casării la unul din centrele de distrugere acreditate.
7. Trebuie radiată mașina din circulație, caz în care Poliția va elibera Certificatul de Radiere ce va avea obligatoriu mențiunea „radiat în urma dezmembrării”.
8. Trebuie să te prezinți la noi pentru Validare înscriere dosar, cu: NOTA DE ÎNSCRIERE, CERTIFICAT DE DISTRUGERE – original + copie legalizată, CERTIFICAT DE RADIERE – original, CERTIFICAT DE ÎNMATRICULARE ȘI CARTE DE IDENTITATE VEHICUL – copii legalizate.
9. Emitere factură
10. Detalii factură
11. Livrare motocicletă
* Informațiile prezentate sunt oferite exclusiv cu titlu informativ toate detaliile fiind publicate in GHID DE FINANȚARE din 27 februarie 2020 a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2020-2024.