Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Honda Rincon 680
14 Mai

Honda Rincon 680

Publicat de: Motoboom

Honda construieste Atv-urile cu aceeasi pasiune si indemanare ca pentru motociclete sau pentru masini.

Prin modul in care a fost construit noul Honda Rincon vrea sa transmita mesajul “sunt un SUV al ATV-urilor”.

Designul este agresiv iar atentia cu care a fost construit il urca in topul celor mai bune atv-uri. Jantele sunt construite din aluminiu pentru a reduce greutatea si vopsite in negru pentru a arata bine. Bratele spate sunt construite din aluminiu din acelasi motiv, reducerea greutatii. Din cele 2 brate, de la fiecare roata, doar un brat(cel de jos) este vopsit in negru iar cealalalt este argintiu pentru a scoate in evidenta suspensia independenta (IRS).

 

Motorul

Motorul  este de 675 cc si se porneste electric. Se pare ca motorul are o tenta sa transmita vibratie atunci cand este la relanti, ca toate motoarele Honda, insa dupa ce pui atv-ul in miscare acest lucru nu se mai simte; este foarte silentios, la fel de silentios ca Suzuki Kingquad sau Can-am Outlander sau poate chiar mai silentios decat ele. Este foarte puternic si de aceea Honda recomanda ca atv-ul sa fie utilizat mai repede in scop recreational decat ca atv utilitar.

 

Transmisia

Transmisia de pe Rincon este unica, avand posibilitatea de a trece de la transmisia Automata la transmisie Manuala (electric shifting) cu 3 trepete de viteze.Sistemul ESP (electronic shift program ) permite soferului sa schimbe vitezele utlizand butoanele din partea stanga a ghidonului. ESP-ul este modul prin care Honda se adreseaza clientilor fideli care inca prefera schimbarea manuala pe un atv utilitar.

Nu am auzit pe nimeni sa se planga pana acum de aceasta transmisie iar acest lucru dovedeste fiabilitatea ei.

Honda a vrut sa inteleaga mai intai cum utilizeaza clientii atv-ul iar apoi sa combine nevoile lor cu o tehnologie care sa ii satisfaca, astfel incat Atv-ul sa poata fi folosit pe termen lung.

 

Suspensia

Suspensia de pe Rincon este foarte buna si raspunde foarte bine la socuri permitand soferului sa pastreze contolul asupra atv-ului. Centrul de greutate este foarte jos lucru ce ofera o mare incredere in acest atv. Din aceasta cauza este posibil sa fie unul dintre cele mai stabile atv-uri de pe piata.

 

Honda Ricon beneficiaza de un sistem foarte bun 4x4 care te va scoate aproape de fiecare data din noroi sau zapada.

Garda la sol este de 25 cm suficienta cat sa nu atingi cu scutul de jos si foarta buna pentru a pastra centrul de greutate cat mai jos.

 

GPS-ul

Sistemul GPS de pe Honda este foarte interesant. Este foarte bun pentru a exploata noi trasee deoarece odata ce ai marcat un track ai la dispozitie o multitudine de instrumente astfel incat track-ul sa iti foloseasca cat mai mult(sa te intorci, etc.)

Pentru a fi de folos acest GPS (stoc) trebuie sa stabiliti destinatia de fiecare data cand faceti o intoarcere la 180 de grade sau cand sunteti intr-o intersectie de drumuri. Daca soferul uita sa stabilieasca destinatia sageata nu va mai fi de folos(nu va indica corect)

Utilizatorul poate sa specifice latitudinea si longitudinea punct cu punct pe track dinainte sa il faca. Gps-ul are si functia Compass in panoul LCD ce permite utilizatorului sa vada difectia in care merge.

Asa ca avand GPS standard acest atv castiga mult in fata multora care nu dau acest accesoriu.

 

Franele

Cand vine vorba de franare Rincon foloseste 2 discurile duble pe fata si un singur disc pe spate ce fac sistemul de franare a fi perfect.

 Grilajele din fata si din spate sunt foarte rezistente si au fost concepute pentru a monta diverse accesorii sau a cara multe bagaje.

 

Cu modelul Rincon, Honda a reusit sa includa o tehnologie foarte buna intr-un pachet sportiv, stabil si fiabil.